lunes, agosto 06, 2007

Finals de temporada

Tot i ser més tard de l'habitual, les vacances per mi comencen aquest dimecres i agafaran una velocitat desenfrenada que espero no pari fins a principis de setembre. M’espera un estiu mogudet, ple de nous destins i persones... amics de tota la vida que venen i reprenen el lloc que els pertoca i d’altres de nous que agafen posicions inesperades.
Sol, platja, viatges i un munt d'opcions per descartar, segurament sigui un dels millors estius en anys ( o al menys aquesta és la idea) potser no posi un Londres en la meva vida, tot i que seria la guinda perfecte com a final de festes...
Cafès amb regust a sushi i les mateixes pors de sempre. Com a bon final de temporada queden histories a mitges, haurem d’esperar a la nova temporada per a saber el desenllaç.
Així que m’acomiado de tothom fins a setembre on espero tenir mil batalletes a explicar.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

QUE TINGUIS UNES BONES VACANCES I T´HO PASSIS D´ALLÓ MES BÉ,REB UN MIL-LIÓ DE PETONS,DE AQUELLS QUE TÚ JA SAPS

... dijo...

Us dec un mail llarg i extens, ja ho sabeu. Volia esperar a l'ultim moment, per donar-vos una sorpresa!
Tinc senyalt demà com a dia C en el meu calendari personal, c de comiat, c de carinyo, c de... de un fins aviat molt anyorat!

Little Girl dijo...

Hola Meri!! Q et vagin molt bé les vacances, passat'ho de conya!! Records i petons!!