jueves, septiembre 29, 2011

Entre llums i ombres

Ara que ja ha passat l’estiu, ara que els dies son notablement molt més curts, ara que tinc a la punta dels dits el aconseguir un gran projecte, ara que començaré de nou les meves classes matinals dels dissabtes, ara que de mica en mica recupero la meva rutina després d’un “kit-kat” espectacular, ara que tot vol començar de nou, ara precisament ara apareixen de nou les ombres. Respiro profundament, inspiro per no deixar-me endur per les meves pors, per la negativitat, per la pena, per la desesperació, per l’agoviament, per no deixar-me endur per les ombres.
Però és complicat, en la ment s’amunteguen pensaments, prediccions de gitana i mals d’ull. Potser ploraria de nou, en tinc ganes, però ara no puc. Tinc altres coses a fer, tinc paper de paret que comprar, colors que escollir, taules que pintar i sofàs que comparar. Haig de seguir amb el tancament d’any, he de planejar les meves vacances de l’any que ve, i programar escapades a altres parts del món. Tinc moltes coses a veure encara. No puc caure en les ombres de nou, no puc, jo no. El sol ha de brillar cada dia durant molts dies més, els llums de Nadal encesos en les silencioses nits d’hivern guiar-me els passos, després de la feina, camí de casa. Si ara tornessin les ombres ho perdria tot, la meva fràgil realitat canviaria de nou per senzillament desaparèixer, no crec que fos capaç de tornar a passar per això. No per la desesperança d’un futur tan incert, tan aleatori, tan sense importància. I si no pogués tornar a veure la llum mai més??

1 comentario:

momo dijo...

A casa tens un exemple,ella continua contenta i feliç, no menyspreis a tanta gent que no son ni millors ni pitjors que tú, per viure en la foscor. Ells han aprés a veure dintre de les ombres i a disfrutar de la vida ,potser millor que molts dels que creiem que tot es imatge, no creus que tú vius en les ombres, de tant patir per si qualsevol dia et faltes la llum.?????Mai s´ha plantejat que et podés pasar, treu-te aixó de dins teu i disfruta del temps que ens ha sigut donat.Qui sap quan s´apagarà la seva llum.No pateixis per res fins que no arribi el moment,llavors jà tindrem temps per fer-ho.