lunes, septiembre 10, 2007

Olors

Avui d'imprevist t'he vist. En mig de la gent, en mig d'un dia gris. I se que pensaves en mi, que contaves els centímetres que ens separaven, la roba que ens molestava. I entre tan pensament he sentit de nou la teva olor. Es curiós, com oblido cada vegada i em sorprenc de nou descobrint-te. El perfum de la teva pell és ja tan meu com els records que hi guarden, records que evoquen, records que s'amaguen. Un tu, tan jo, que s'enreda poc a poc en els meus dies i les meves nits. Arrels que creixen inexplicablement en el buit d'un cor. La teva olor ha arribat a mi i el meu món s'ha tornat irracional. L'espera massa llarga i les ànsies de tu més insuportables. Se que aquesta nit estaràs a l'altre banda de la meva pell, però ara tot hem queda massa lluny...

No hay comentarios: