miércoles, marzo 03, 2010

Somnis i sacrificis

El que costa aconseguir un somni només ho sap qui ho aconsegueix. Jo encara no us puc dir gran cosa al respecte doncs no n'he aconseguit gaires. De moment em preparo i em concentro per l'objectiu més proper (i llunyà) que tinc a la vista, però aquest a la vegada em requereix un gran esforç econòmic. I justament és això el que més m'empipa. Les inversions de futur ara resulta que també són econòmiques i si miro una mica més enllà tot el que necessito són diners de paper per aconseguir la majoria dels meus somnis (vale, potser hi han alguns que ni amb diners!).

Sóc jove, sóc dona, sóc treballadora i no sóc independent. Que trist!!

I tal i com es plantegen les coses no crec pas que unint-nos puguem aconseguir arreglar el que han espatllat..

De moment seguiré somniat amb Euromillos i projectes d'inversions per a la meva felicitat personal.

No hay comentarios: