domingo, septiembre 07, 2008

Coldplay

Potser us semblarà estúpid, o senzillament ridícul rendir-li homenatge a un record. Això és el que vaig fer en secret el passat sis de setembre al Palau Sant Jordi. La pell de gallina i els sentiments a flor de pell quan per fi les primeres notes de "Fix you" van començar a sonar. Sóc una negada per aprendre les cançons amb angles, així que vaig escoltar amb els ulls plens de llàgrimes, mentre l'obscuritat era còmplice del meu secret. Era la meva manera d'homenatjar a un record que m'aprecio i que sempre m'acompanya. Potser a partir d'ara pugui anar ratllant de la llista totes aquelles coses pendents que tenia per a fer.
I val a dir que van estar a l'alçada, el concert de Coldplay va ser genial, mai havia assistit a un concert d'aquest tipus i la veritat és que hem va emocionar veure tota aquella gent cantant i gaudint de tot l'espectacle.

No hay comentarios: