miércoles, diciembre 19, 2007

Jo vull...

Jo vull un amor de mans i peus. Un amor que no s'escapi per les nits en busca d'altres somnis. Impregnat de realitat i pomes de caramel. Jo vull un amor, dels de pel•lícula, dels d'aixecar-te pel matí i poder amagar-te del món abraçada a la seva esquena. Dels que no t'abandonen mai, dels que creen vincles, llaços, nusos. Jo vull un amor, un de sol, dels de tota la vida, dels de sempre i per sempre. Mirar al fons d'uns ulls i saber, només saber-ho. Vull el pes dels anys, que m'atrapi el temps agafada de la mà, amb pas lent i bastó. Plena d'arrugues, una per cada moment de felicitat. Jo vull compartir, donar, a caudals, a cabassos i a cegues. Vull tornar a creure, vull tornar a tenir fe.

1 comentario:

Anónimo dijo...

SOBRE TOT NO PERDIS LA ESPERANÇA
PERQUE AIXO ARRIBARA, PERQUE TÚ HO
MEREIXES, UN PETO COM SEMPRE