martes, diciembre 04, 2007

Nines

Si una cosa vaig aprendre fa molt i molt de temps és a no esperar que algú endevini allò que vols. Per això avui comença la campanya de Nadal oficialment en el meu món de yupy. He vist el regal ideal, allò que vull, allò que amb un petit gest seré completament feliç. Pobre del que li toqui comprar-ho, tindrà un mes sencer de mal sons. Aquest cop, tinc molt clar el que no vull, tinc molt clar el que espero, tinc molt clar que necessito per ser feliç i no em conformaré mai més amb menys. Cada dia al despertar, miro al futur de cara i se que sempre seguiré sent jo, per molt que ja no agradi, per molt que ja no m'estimin, per molt que les coses ja no siguin el que eren. Ara tinc a la tauleta de nit un gat daurat i una nina de fireta amb aires orientals, que serà el següent.....

No hay comentarios: