viernes, diciembre 07, 2007

Meme....

Agafo el relleu!!
Sí, però tinc un petit problema. A casa no tinc ordinador i quan vaig a casa els pares faig servir l'ordinador de la meva germana ( de fet és de les dues, però només hi ha un perfil) així que el seu fons d'escriptori és una foto que ni de bon tros seria la que jo escolliria. Tinc l'ordinador de la feina però de segur no seria legal penjar el fons de pantalla que tinc, i més tenint en compte que és un bufet d'advocats....
Per tant hem quedo amb poques opcions, podria posar el fons d'escriptori que tenia quan vivia a casa, però segurament seria políticament incorrecte i podria ferir a gent que m'estimo, a part de formar part d'un passat ja molt llunyà. Era una foto bonica, al menys per mi, un moment inoblidable, un de tants. Deixant la melancolia a part només hem queda l'opció d'escollir el fons que triaria si pogués, tot i saber que el canviaria sovint.

Ara són formatges, demà seria el tiler en flor, passat l'excursió al Garraf o Torredembarra, del Nadal, dels Reis... i algún dia inclús posaria alguna només per creure en el que ja no hi crec...

Veig que he de passar el relleu, així que ja sabeu:

- Santi

-Anna O.

-Patrícia

No hay comentarios: