martes, diciembre 23, 2008

Fin

Que l'any acaba, que ja tinc els regals comprats i aquest cop sí m'han sobrat fins hi tot dinerets. Malgrat la crisis, els gerents i els sous congelats crec que serà un any dificil, ja ho tenen els cicles això. Inspiro profundament, i mentre l'aire fred aclara moltes de les poques idees que tinc, agafo forces per tot el que ha d'esdevenir. I ja no tinc por, ja no. Estic dessitjant que passin aquest dies de vacances que ens toquen treballar, són dies perduts, ni treballo ni faig feina. Bé acabaré l'any amb tota la gent amb la que comparteixo tantes i tantissimes hores.
I vindràn els reis, els reis Mags de l'Orient i jo ja els estic esperant. Aquest cop en la meva carta he demanat sort, sort en tot allò que fins avui no n'he tingut. De la resta, de la salut, de l'amor, dels diners ja me'n ocuparé jo.

No hay comentarios: