miércoles, septiembre 16, 2009

Sumant punts

Torno de les vacances i tot i fer setmanes que treballo, hem nego a creure que la meva vida, aquella que tan m'agrada quan tinc tot el dia per a mi, per tu, per tothom, s'hagi acabat. Però el temps m'ho posa difícil i porta plovent a bots i barrals tota la setmana, (tota la vida!). Amb dies grisos plens de núvols i poques ganes de fer res. I aixecar-te cada mati costa una miqueta més. Però la catàstrofe a arribat a la meva vida en quan ha entrat el fred per sota la porta i he hagut de rescatar del fons de l'armari els uniformes tristos de el hivern. I no és que el color negre hem desagradi, tot és posar-s'hi!, el fet a estat quan la ristra de pantalons de vestir eren sobre el llit, i un per un els he anat provant amb l'esperança que el pròxim sí m'aniria bé... però no, NO!!!!!! No entraven, no entren... snifffff brrggggg
Total, que m'he llançat a la desesperada en aquest mar d’Internet buscant una solució ràpida, factible, assolible.
I he trobat la dieta dels punts.
Ara la meva vida s'ha convertit en una gran concurs de Eurovision, sumant, sumant punts tot lo dia.
Que si menjo una galeta i son dos punts, que si ara un donut i en son 4'5...
Aviso para navegantes una ració de tiramisú 6 points!!!
En fin, per dinar avui:
200gr de pasta 3 points
lata de atun natural 2 points
Yougur desnatado de frutas 0.5 points

Més el esmorzar d'avui 2.5 points

Puntuació final després de dinar: 8 points

Per sopar tinc encara per gastar-ne 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


No hay comentarios: