martes, diciembre 01, 2009

Rutines que m'agraden

He estat pensant.
He pensat en tot allò que m'agrada, en tot allò que a vegades fa de mi una persona feliç.
M'agrada quan canvies la meva cervesa a mitges per la teva buida.
M'agrada deixar les meves arracades a la tauleta de nit abans d'anar a dormir.
M'agrada donar-me la volta quan estic dormint.
M'agrada el meu peto de bona nit.
M'agrada la pasta amb fungi porccini.
M'agrada el sopar dels divendres mentre miro la TV al sofà.
M'agrada anar al cinema i menjar una bossa sencera de caramels.
M'agrada esmorzar croissants de mantega un dissabte al mati.
M'agrada escoltar la pluja com cau.
M'agrada fer la siesta un dia qualsevol.
M'agrada les meves mans entre les teves.
M'agrada dormir-me mentre vaig de copilot.
M'agrada l'emoció quan guanya el Barça.
M'agrada tenir plans aquesta tarda.
M'agrada fer les coses ben fetes.
M'agrada poder riure quan tot va malament (m'agrada el teu riure en mig d'una discusió)
I m'agrada perdre el temps pensant en aquestes coses...

No hay comentarios: