lunes, febrero 08, 2010

Adiccta als Bolgs de cuina


D'un temps ençà que m'he aficionat a buscar, trobar i seguir un munt de blogs de cuina. Ja en seguia algun que per desgràcia meva han abandonat.
A mi la cuina mai se m'ha donat gairebé. De fet el meu pare sempre hem deia que preferia no dinar a que jo li pogués preparar quelcom.
La cuina és un món apassionant, però al qual has de tenir certes dots i sobretot molta paciència. Jo en canvi sóc de pim-pam, m'agrada veure els resultats al moment.
A tot això li he d'afegir el gran problema que per mi tenen les receptes de cuines de les revistes i dels llibres, i és que donen per suposat que el lector sap de que estan parlant i del pas 3 al 4 es deixen d'explicar certs detalls que fan incoherent (per mi) la seva comprensió i el plat en qüestió perd gran part de la seva gràcia.
Doncs bé, des de que vaig decidir venir a ciutat, sortir de les faldilles de la meva mare i allunyar-me dels seus meravellós macarrons, que m'ha picat el "gusanillo" de la cuina.
He de dir que segueixo sense tenir gran sort, sense tenir aquell no se que que tenen els grans cuiners d'aquest país (les mames).
M'hi esforço, us ho asseguro, i fins hi tot de vegades improviso unes llenties amb xoriço i patates que fan el fet.
Per sort per a la meva autoestima una de les meves companyes, i amiga de tota la vida, menja tot el que faig (l'altre és més llepafils). És un al•licient per a seguir intentat trobar el meu lloc dins d'aquest món.
Doncs al que anava, actualment segueixo un parell de blogs culinaris els qual m’apassionen, per les seves receptes de postres, per la facilitat amb la que ho presenten i les meravelloses fotografies dels resultats espectaculars.
Sempre que hem dedico a xafardejar-ne algun amb profunditat acabo anant a parar altres llocs que serveixen d'inspiració aquests primers i fan que descobreixi noves receptes que vull provar.

Aquí us faig arribar alguns d'aquests blogs que tan m'agraden. Potser avui acabi intentant tornar a fer unes galetes de mantega o un pastís de maduixes.

1 comentario:

Lau dijo...

jejejeje... continues fent que m'identifiqui llegint el teu espai..

Si entres al meu blog, a la dreta i avall hi ha alguns dels blogs de cuina que més em criden l'atenció... Tota una delícia! Ara vaig a consultar els que has penjat, a veure si n'afegeixo algun a la llista!

Fins la pròxima!