jueves, noviembre 24, 2011

Deep blue something

No, no m'he tornat boja ni molt menys vull fer publicitat. Encara no he venut la meva anima al diable. Però m'ha cridat l'atenció aquest anunci per la seva cançó. Fa molts anys que la conec i sempre que l'he tornat a escoltar a estat simplement per casualitat. Una tarda per Temple Bar, un anunci per la TV.... M'agrada, m'agrada molt. I és que va formar part de la banda sonora d'un "mini" projecte. La culminació, bé no, la culminació va ser un vídeo clip casolà de lo més divertit. Crec que corre per casa el cd amb la versió final del projecte. Algun dia l'hauria de buscar i compartir. Això si els drets d'autor no m'ho impedeixen es clar.
Cada vegada tinc més clar que em vaig equivocar de professió!



Breakfast at Tiffany's

No hay comentarios: