lunes, noviembre 07, 2011

Un largo domingo de....

Diumenge per la tarda i no para de ploure. La casa s'ha tornat a quedar sola però una mica més plena. Quan tot torna a lloc és moment de seure al "sofà" i treure les teles. Faig i desfaig mentre la tarda cau i les ombres entren de nou per les finestres. La televisió de lluny murmura pel•lícules velles de sèrie B i poca cosa més. Cansada de res interessant busco i rebusco entre el meu gran desordre alguna peli que tingui per veure.
Orgullo y prejuicio (No, millor la sèrie però és de vuit episodis i no tinc temps)
La joya de la Familia (Tampoc, peli de Nadal per veure al Nadal)
(I alguna d'acció??)
Underwold una, dos i tres (massa acció)
Les corniques de Ridick (vista mil vegades)
(Dibuixos??)
El viaje de Chiiro (m'agrada però no em ve de gust)
El castillo ambulante (també m'agrada molt...mmmm... és una opció... però no)
(Buffff que difícil....)
Un largo domingo de noviazgo (pq no???)
Total que ja tinc peli fins després de sopar. Per després de peixos taronges. Per després d'anar a dormir.

1 comentario:

Patrícia dijo...

jo tinc la d'amèlie....