jueves, noviembre 03, 2011

Em farà gràcia?

De ben segur algun dia seré així de velleta. Tan vella que ja no m'importi la moda, ni els colors, ni les sabates. Pq aniré sempre amb sabatilles o sabates còmodes, d'aquelles tan lletges que venen a la farmàcia. El cabell blanc, agresta, indomable, cavalcarà en el vent mentre les meves mans arrugades intenten recollir-lo per a que faci una mica de goig. Somriuré amb unes dents que igualment cares, ja no seran del tot meves. Potser el temps ja m'haurà començat a robar les paraules, d'amagatotis, entre les ombres de la nit. Oblidaré on he guardat les claus, les mitges, la família. Seré velleta i jugaré a cartes en el casal, faré safareig i aniré a comprar només per parlar amb algú. Potser hagi canviat d'opinió i tingui un parell de gatets, o potser en Corso sigui encara la meva única companyia. Murmuraré allò de "Aquesta joventut" quan el jovent passi pel meu costat amb empentes i rialles.

No se si em farà gràcia ser tan velleta, però podré fer el que vulgui pq tot estarà permès.
Els dies seran curts, no importarà l'estiu o el hivern, pq la vida s'escaparà com un riu salvatge en busca de les meves claus....

2 comentarios:

peke dijo...

Que bonic!! Firmo ja, si em dius que serà així!! ;)

llopestepari dijo...

EIII!!!
A mi em sona una mica això...S'assembla bastant a això:
http://www.youtube.com/watch?v=8zz-KYLSKeg&feature=related
Escolta-la i ja em diràs que et sembla!