miércoles, noviembre 12, 2008

Cansada

Dedico les meves ultimes línies d'avui a escriure en el blog. Esgoto les meves forces per dir al món que estic cansada. Molt cansada. Potser serà el dia gris, el dia de pluja que ha fet i jo aquí tancada. Sense poder sentir l'olor de la pluja.
He passat el dia sencer treballant, acabant un tema que només dona pas a un altre igual de gros, igual d'esgotador. I demà, no serà millor, només la continuació d'aquest.
Serà que no està la Laia, serà.
El meu cap ja no dona per més, ni tan sols per pensar quina sèrie fan aquesta nit... mmm, dimecres... Bones. No aguantaré i no tinc sopar fet, ni el dinar per demà, i no crec que ningú hagi posat la rentadora que tinc des de fa dies per posar... Estic cansada crec que arribaré i m'asseuré al sofà, a esperar. Esperar el nou dia que portarà un altre de nou. On son els meus canvis?? I la meva vida?? On son els meus somnis?? On son...
Estic cansada.
Cansada.

No hay comentarios: