jueves, noviembre 06, 2008

La finestra

A vegades una no sap ven bé com fer més el ridícul, com fer les coses de la pitjor manera, a vegades només ens deixem portar pel moment.
I tot i fer les coses malament i tot i no planejar que un vespre tranquil es transformi en un de transcendental, per fi vaig deixar escapar el penúltim fantasma.
I és que després d’un Octubre de fang el Novembre hem regala la finestra que tan he estat buscant. Alliberada d’un passat obscur on res era el que tenia que ser. Som dijous i demà acaba per fi la setmana, seré qui vulgui ser i aniré amb qui vulgui anar, sóc lliure, per fi torno a ser lliure. Estimar és l’únic que he fet, és l’únic que vull conservar. M’he desfet de les boires i de les ombres que vaig pintar. El dia s’ha aixecat brillant i tranquil, en una letargia matinera que fa del món una mica millor. I sóc feliç, pq estimo, m’estimo a mi mateixa i als demés, aquella resta que forma part de mi.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Iep!!!!! Et vaig intentar deixar un missatge ahir al movil, pero el sistema de veu no reconeix el catala. Be, era per dir-te que potser vaig ser una mica brusc a l'hora de tallar-te, pero es que havia quedat per sopar i m'estaven esperant. Total, que em va fer molta il.lusio parlar amb tu despres de tant temps i amb tanta normalitat i de tant bon rotllo. I em vafer gracia que em veisessis per la TV. I sobretot, gracies per ser valenta i enviar el missatge.
Petonets
El Cortés

Anónimo dijo...

Ja ho sabia jo!!!
q era el cortes...
veus que la teva germaneta es bruixa...
Les coses que es fan tenen un pq i tard o d'hora tot va al seu lloc.
M'alegro q siguis feliz

Anónimo dijo...

I jo també,ja saps...............