lunes, noviembre 10, 2008

Àrbitre federat??? I que és això??

Em sorprenen les aficions que te la gent. Potser pq sóc incapaç de portar una cosa fins al final. Hi ha gent que dedica a les seves aficions un temps més que valuós. De fet gran part del seu temps lliure.
Potser pq he treballat masses caps de setmana que no vull ni sentir-ne a parlar de tot allò. Potser per això els meus caps de setmana són per viatjar (quan es pot fer es clar), per fer el vago al sofà o senzillament escoltar la pluja.
I tot això ve pq ens hem convertit en àrbitre federat. Federat. Estic enfadada. Molesta, per hipotecar tots i cadascun dels meus caps de setmana, sense saber-ho, sense voler-ho i sense decidir-ho. M’he quedat sense poder escoltar la pluja, sense fer escapades improvisades, sense companyia per poder fer la vago una tarda de divendres al sofà. M’han robat el temps, m’han estafat el Nadal, la primavera i el meu aniversari.
Estic amb morros, de braços creuats i sense ganes de escoltar. I ni el sushi ho pot arreglar. Aquesta tarda no.

I tot i així, estic contenta pq has aconseguit el que volies.

1 comentario:

Patrícia dijo...

mai deixaràs de ser tu!! (ni cal)