miércoles, febrero 18, 2009

Torno al gimnàs, torno a ser pobre

Avui estic contenta, contenta de nou, contenta sempre que prenc la mateixa decisió. La mateixa il•lusió, la mateixa fe. Avui de nou m'he tornat apuntar al gimnàs. No estava dins dels propòsits d'aquest any. Però ho necessito, necessito sentir que sóc capaç de portar tots els projectes endavant. Ocupar els meus dies i les meves hores amb mil plans alternatius al sofà i la tv. Avui, m'he apuntat de nou al gimnàs (crec que és la 3a vegada que ho intento) i també m'he apuntat a un curs de comptabilitat per renovar-me i aprendre tot allò que desconec del món que m'agrada i no m'atreveixo afrontar. Contenta també pq acabo de tornar de París, ja ho te l’oblit això. Contenta per tenir tots els caps de setmana de febrer ocupats en coses meves i en coses teves. Contenta per menjar-me una pizza de rucula i parmesano, i la rucula saps que m'encanta.
Avui estic cansada pq no tot ha sortit com esperava, però tot i els fracassos he dormit tranquil•la.

No hay comentarios: