jueves, abril 16, 2009

Quantes grapes!!!

Us he dit que odio les grapes????
Potser és una idea absurda, inconsistent i paranoica. Mai he tingut por a comprometrem amb res i sobretot amb ningú. El compromís a sentir-me lligada més que angoixar-me sempre m'ha fet sentir segura, com quan un troba una illa deserta en mig del mar obert.
Per això em sorprèn tant que odií d'aquesta manera les grapes. Objecte inanimat que l’únic objectiu que te a la vida és no perdre els papers. Vist així sembla romàntic i tot. Però la gent grapa i grapa, grapa sobre grapa, i l'arxiu s'omple de desordre i grapes. Cada dia hem faig un fart de treure-les i les substitueixo per una de més petita, més discreta i sobretot solitària.
Continuaré la meva batalla inútil contra el món de les grapes.
Seguiré enfadant-me i rondinant quan la gent em faci arribar els papers amb quatre grapes per a tres papers.
La vida és plena de batalles perdudes i aquesta és la meva.

No hay comentarios: