martes, junio 01, 2010

Una nova creació

Primer dia de juny i aquí anem tots de bòlid. Entren les preses i les ganes de cridar. Doncs no hi ha millor manera de fer passar les penes que una bona magdalena. Aquí us presento la meva nova creació, treta d'una recepta d''un dels millors blogs de cuina amateur. No s'assembla molt a la foto de la recepta però és que quan vaig llegir que només duia una culleradeta de cacau en pols vaig pensar que era poc tractant-se de xocolata i en vaig acabar tirant mig pot així que va perdre part del seu color rogenc característic. La pròxima vegada faré cas a les indicacions.

3 comentarios:

Lau dijo...

Bé, però la qüestió és.... ESTAVEN BONES?? Perquè sie staven esponjoses i amb gust a xoco, jo m'apunto a les creacions!

... dijo...

Home la gent no s'ha queixat ;p
De fet molt de gust a xocolata no tenien però si que estaven molt esponjoses!!!
Et deixo la recepta per si les volguessis provar de fer.
http://www.elrincondebea.com/2008/10/red-velvet-cupcakes.html
Ja veuràs que la foto no te res a veure amb les meves jejeje

Lau dijo...

jejeje, OK!
Meercii!