lunes, julio 28, 2008

Capritxos

Avui estic de capritxos, de sabatetes noves i de dies amb sol. Just una setmana per agafar vacances, just set dies per tombar-me a la sorra i no fer res més. La veritat és que per variar necessito desconnectar. Perdre la noció del temps, confondre els dies i desorientar-me. Tinc ganes de somniar amb una altre vida, on els diners no importen i sóc completament lliure. L'any passat vaig prendre la decisió de torna a Lagos, obrir un "xiringuito" i viure al costat del mar. De fet un altre somni que mai compliré. Ara per ara tinc objectius a la vista que necessiten de la meva ajuda per realitzar-se. Així que un cop hagi tornat del meu exili esperat, reprendre amb ganes la feina dura que encara ens queda.
De moment, i malgrat els contratemps, els canvis segueixen endavant... pufff necessito vacances dels meus mal de caps!!
Tornaré aquesta tarda a casa fent "cloc-cloc" amb les meves sandàlies noves, Barcelona tremola.

No hay comentarios: