sábado, enero 10, 2009

Pluja de regals

Mentre Barcelona quedava immersa sota la pluja, sota els núvols grisos de la tarda, he de dir que vaig tenir la millor tarda de divendres i de reis. Mentre a fora plovia a bots i barrals dins de casa plovien milers de regals. Aquesta vegada sí que m'han sorprès. Han agafat els meus desitjos i els han embolicat amb paper de regal. Ja tinc la maleta preparada per agafa aquell vol, tan és si fa fred o plou, aquest cop Roma m'espera amb banda sonora pròpia.
Tot el que va esdevindre després de les set de la tarda va ser senzillament un conte... per fi el meu conte. Deixaré que aquesta sensació m'acompanyi al llarg d'aquesta espera, pq aquest any els reis dels uns i dels altres fan que sigui molt més feliç. Aquest any no serà tan dur...

No hay comentarios: