viernes, enero 22, 2010

Ten fe y se feliz

Avui algú m'ha dedicat aquest pensament.
I se que sóc feliç i se que tinc fe. Fe en que els miracles existeixen, els extraordinaris i els quotidians. Quan les coses canvien i de cop el gir és de 365º, això és un miracle. Quan per fi surt el sol després de dies i dies de pluja, i oloro de nou la primavera, això també és un miracle. Quan després de tan i tan anys la gent que més estimo en aquest món (tota) segueix estant al meu costat dia rere dia, això és un miracle.
I els podria seguir enumerant un a un, fins l'infinit. Fins on s’expandeix l'univers i més enllà.
Tinc fe i sóc feliç.
I demano el meu desig positiu, un desig que no faria mal a ningú, un desig que hem faria encara més feliç (potser no més, però si diferentment feliç), i tinc fe que algun dia no molt llunyà tot es farà realitat.

No hay comentarios: