martes, enero 25, 2011

Coses que m'agrada fer

Els inicis de les relacions sempre són iguals. Emoció, nervis, impaciència i sobretot ganes de molt més. Sovint em passa amb totes les meves relacions, les humanes i les materials. Serà cosa de caràcter. La gent parla de capritxos, jo parlo d'amor. De primera vista, de amb el temps. Tan és, pq aquest cop la sensació és diferent, passatgera segur, però diferent. I és que el món és millor si s'està de cap per avall. I mentre ocupo el meu pensament amb agulles i teixits de colors, estructures en anglès i homeworks, amb cançons que no m'abandonen i gent que sí que ho fa, ara la meva futura fixació és posar-me de peus en l'aire i deixar la ment en blanc. Riure i fer un OM per la comunitat. Quan tot deixa de funcionar cal donar-li la volta i tornar a començar. Són coses que he descobert que m'agraden, coses que m'enamoren i no vull deixar de fer.

No hay comentarios: