miércoles, enero 12, 2011

Propòsits d'any nou sense pròposits



Benvinguts al 2011. Un any que sense jo voler-ho, sense jo esperar-ho a començat fort. Amb tot un seguit de propòsits que ni tan sols m'havia plantejat. Però hi són, un a un han anat caient com qui no vol la cosa i tan sols a dia 12 de Gener ja estic apuntada a quatre coses diferents i amb planificació de que al Febrer pugui aparèixer alguna coseta més.
I mentre els socis pressionen per saber el que s'embutxacaran aquest any avui tinc dia de presses amunt i avall amb els propòsits, amb les activitats que malgrat ser lúdiques col•lapsen el meu temps i la meva energia. El rellotge marca les hores que avui semblen més curtes que de costum. Esperem que demà sigui un altre dia i la feina sigui tan sols feina.

No hay comentarios: