jueves, febrero 03, 2011

Ara que tinc vint anys, ara que encara tinc força

"Vull alçar la veu per una tempesta, per un raig de sol....Ara que tinc vint anys, ara que encara tinc força, que no tinc l'ànima morta i em sento bullir la sang"
Benvingut a la millor dècada de la teva vida. On torbaràs l'home que seràs, on descobriràs el món adult des de la innocència dels teus vint anys. Viuràs lliure en el vent i volaràs pel món seguint un camí que encara no s'ha inventat. Tindràs alegries, amor, riures i potser algun entrebanc, però tot passarà si et mantens de peus, si segueixes sent com tu ets. Viatja, no deixis res per fer, no et quedis quiet, no deixis res per demà, aquest no existeix. Busca i lluita pels teus somnis, creu i tingues fe, les coses sempre poden ser millor, no hi ha res que no siguis capaç de fer. Ara que tens vint anys, surt al món amb el cap ben alt i pinta'l dels teus colors!




Joan Manel Serrat - Ara que tinc vint anys

No hay comentarios: