lunes, diciembre 19, 2011

Omplir el futur de projectes

Algú va dir una vegada que a la vida un havia de tenir més projectes que records. I jo, que el meu món sovint només es compon de records, intento compensar-ho omplint els dies de projectes nous. Així que un dels meus propòsits d'any nou és tenir més projectes i per això puc dir que ja tinc oficialment dos bitllets per marxar lluny, molt lluny.
Bé, Madrid no és que estigui molt lluny, i ni m'agrada ni em crida l'atenció, però és un deute pendent i les promeses sempre s'han de complir. El febrer consistirà en rutes gastronòmiques i frikades vaires. Un recull dels millors llocs de la ciutat per anar a fer un break o tan sols un deliciós cup-cake.
Oh! i amb aquestes arribarà el març, un mes llarg, ple de dies amb fred i la humitat enganxada en les finestres. I si no t'agrada el fred com a mi, doncs uneix-te a ell, tenim avió direcció Frankfurt.
Roma, sempre és millor per primavera, quan el sol brilla tímidament i les flors adornen la piazza di Spagna. Perdre's pel trastevere una nit buscant un bon restaurant i menjar un gelat escoltant la fontana di santa Maria.
És un plaer mirar cap endavant i veure que tot és ple de dates senyalades. Viure amb la maleta preparada, disposada sempre a marxar.

No hay comentarios: