viernes, mayo 16, 2008

Curt, curt.

Curt, curt era el cabell curt que duia ahir. Curt, curt i torna a ser estiu. Les coses van i venen, els dies passen i les nits de divendres arriben de nou. Hem poso les ulleres per poder veure el món en aquest dia plujós, que fa que se m’embrutin. Curt, curt i de guapos anem de nou per la vida, amb mirada innocent i complexes d'edat. I tot sembla per estrenar, curt, curt i les persones canvien d'aspecte i volen fer-nos creure que són "extranys", o potser només sigui la meva vista que ja m'enganya. Curt, curt i m'enamoro de la vida malgrat el meu mal humor habitual, malgrat la "bruja del paramo" insisteixi en enviar els seus "secuaces". Somric. Avui torna a ser divendres curt, curt tot i haver de treballar moltes i moltes hores. L'últim divendres, la setmana que ve les coses de nou seran noves per fi. Curt, curt i les paraules no saben com dir tot el que m'agradaria dir.

No hay comentarios: