jueves, abril 03, 2008

Faltes

Moltes. Des de sempre. Mea culpa.
Ho se, el món en general sempre m'ho diu. És una malaltia crònica, d'aquelles incurables. I reconec que és per deixadesa, falta d’interès. Sóc incapaç de reconèixer-les. Se m'escapen, fluidament. Tan si les faig com si me les fan. No hem fan mal a la vista, de fet sóc miop, molt miop, serà per això? Seria la gran excusa, però no ho crec.
Però hi ha una falta que faig sovint, de fet sempre que puc. Fins que em vaig adonar del pq. La paraula "estrany" s'escriu amb S i no amb X. Però al parlar, jo quan parlo, sempre la dic amb X. Per tant, no hauria de ser falta, a mi personalment em va suposar una gran decepció aquest descobriment. Una paraula tan bonica com "extranya". Estic d'acord en que hi hagi unes normes, de fet és del tot lògic, però a mi em suposa tot un seguit de mal de caps. Passar per correctors els escrits, tots els escrits, ja siguin en català o en castellà. Un mal costum que no t'assegura al 100% que estigui bé. Això quan no corregeix correctament i en lloc de posar el que vols fa una aproximació del que voldries dir, llavors si que la hem liada bona.
De fet seguiré dient "extrany" en comptes d'"estrany", he pres una decisió, i el romanticisme em pot.

No hay comentarios: