miércoles, abril 16, 2008

Setmana Cultural

Declaro oficialment la meva setmana cultural particular.

I és que aquesta setmana l'agenda, la que començo a pensar que hauria de comprar, la tinc d'allò més plena. I m'encanta.

Els actes oficials començaran dijous 17 d'Abril amb l'assistència més que confirmada per la meva part, a l'obra teatral "Llibertí". Al teatre Poliorama (Rambla dels Estudis, 115). A les 21:30h, anem les quatre de sempre, fent realitat el capritx d'aniversari de la Núria que feia temps ens perseguia per anar-hi.

Divendres 18 d'Abril a les 18:30h, he quedat per anar a veure l'Institut de Gospel de Barcelona a l'espectacle que fan cada divendres a plaça Catalunya. Tot i que ja els he vist en altres ocasions aquest cop procurarem ser puntuals per poder veure tot l'espectacle.

Divendres 18 d'Abril convidada especial a "Mamma Mia", un regal, més que regal. A les 22:00h al Teatre Musical de Barcelona. Serà la primera vegada que vagi a veure un musical, estic quelcom nerviosa ja que no se si m'agradarà!! Però tenint en compte que ABBA m'encanta de segur pasi com a minim una bona estona.

Diumenge 20 d'Abril, 2X1 en "Entre Poc i Massa". Al teatre Club Capitol a les 18:30h.Bé, una obra de moral dispersa, simpàtica, però amb un trasfons sobre les llibertats sexuals. Tot i que sempre perden els mateixos.

No hay comentarios: