jueves, abril 03, 2008

Ja hi tornem a ser!!

No ho entenc. De cop i de volta, torno a estar com una sopa. Va ser ahir, en qüestió d' hores. Semblava que la gola hem feia mal i avui ja no puc respirar, el cap embotit i el cansament d'una mala nit passa factura. Si us expliques els somnis estranys que he tingut, semblaven més una pel•lícula de terror amb nena diabòlica inclosa.
I rebuscant en la caixa d'Internet una foto per penjar amb el comentari diari, he vist tantes malalties monstruoses que ara la meva grip em sembla un detall sense importància en un món tan cruel. Quina angoixa tan terrible, de vegades crec que tenen raó i tenir tanta informació a l'abast no acaba de ser del tot bo. Jo només volia una imatge simpàtica i m'he topat amb tot de malalties i malformacions varies. Per si no ho sabeu eviteu sempre de veure quines son les conseqüències de patir la malaltia de "Harlequin ichthyosis". Ufff no tinc paraules per descriureu. Hi ha coses rares en el món però això no te nom.
No us penseu, feina en tinc per donar i vendre, però per sort avui la cosa esta molt tranquil•la, el silenci sepulcral del despatx és per agrair i la falta de jefes varis també.

No hay comentarios: