viernes, febrero 05, 2010

Inversions de futur

Fa temps vaig prendre una decisió.
Fa un temps vaig adonar-me de que les coses, per molt que no fos capaç de percebre, estaven canviant. (Pq serà que aquest any només parlo de canvis??)
Doncs suposo que ha arribat el moment d'afrontar allò que tan he posposat i ja no puc eludir. El gran problema és que m'he d'escurar la butxaca, últimament tot es basa en això.
He de pensar més enllà dels meus somnis, de les coses que vull que arribin i no ho fan mai. He de ser capaç de no deixar per demà el que puc fer avui. Afrontar la meva pròpia humanitat, el meu jo terrestre i dedicar-me una mica a cuidar la meva salut, millor dit la meva salut futura.
Així que tiraré d'agenda, recuperaré tots aquells que un dia vaig deixar de visitar i els trucaré d'un en un per a que a finals d'aquest any pugui, com a mínim, saber que en duraré un de més.

I la llista comença just per la D, la D de dentista... en uns mesos tornaré a tenir 15 anys!

No hay comentarios: