jueves, febrero 18, 2010

Llamps i trons

Són les conseqüències de treballar durant dies amb el mateix excel. De fet porto dies escorrin el bulto i fent milers de coses alternatives abans de posar-m'hi. I avui, després que ahir per la tarda m'hi dediques en cos i anima, agafes de nou la feina decidida a acabar com a mínim la primera quarta part va i el Sr. Excel decideix de eliminar tot el que he fet aquest mati, borrant-me els formats i ara dedicar a les hores que hem queden a que totes les formules estiguin correctes.
De fet estic escrivint aquestes línies per distreure'm una mica, per no afrontar la meva dura realitat, i és que no estic ni tan sols arribant al meu objectiu d'avui!!!!

M'enfadaria, cert és que m'enfadaria amb tots els informàtics del món, però estic tan cansada que ni ganes tinc de despenjar el telefon per a queixar-me del Sr. Gates.

I el pitjor de tot és que sota aquesta calma fingida l'ambient està cada vegada més pesat, es pot sentir en l'aire l'olor a tempesta....

Llamps i trons, que rebrem tots!!

No hay comentarios: