sábado, febrero 13, 2010

La casa dels somnis

Us he parlat alguna vegada dels somnis de tanques blanques? És un somni absurd, romàntic, de conte d'infant. Un somni, que com tots els somnis, no s'ajusta gaire a la realitat. Suposo que va aparèixer inconscientment, un dia qualsevol, mentre mirava per milionèsima vegada la cinta de vídeo ratllada de la Ventafocs. Mentre el seu vestit de ball canviava de color una vegada i una altre, fins que el conte acabava. Cent anys després el pas del temps a anat perfeccionat el somni, introduint elements que escapen a una ment infantil. Ara tinc el lloc ideal, el entorn perfecte per al meu somni de tanques blanques... Aniré prenent nota de tot el que necessitaré per dur-lo a terme, crec que el Ikea no podrà ajudar-me, o si?
Us deixo la porta oberta als meus pensaments...





2 comentarios:

Lau dijo...

M'he anat llegint totes i cada una de les entrades.. però ha arribat un moment no puc evitar comentar.... M'ENCANTA LA CASETA!!!!!! és com si em llegíssis els pensaments... és com la casa dels meus somnis plasmada en fotos en el teu blog!! tant ens assemblem?? llegint el teu blog tinc la sensació de que escrius sobre mi! se que sona egocèntric... però res més lluny! senzillament m'hi identifico!


PD. ja em diras d'on has tret les fotos pq li ensenyaré a la decoradora/decorador que vingui a "fer" casa meva.. :)

... dijo...

Per casualitat acabo de llegir ara aquest comentari.
La casa surt a la peli "The Holiday" de la Cameron Diaz i la Kate Winslet (2006).
Si tingués algun dia una casa seria com aquesta ;p
Per cert, llavors si alguna vegada llogues cotxe a EEUU no deixis d'anar a Woodbury, entre NY i Boston, a peu de carretera trobaràs un "hostal" que es diu Curtis House. Potser és massa "cottage" però nosaltres ens vam quedar amb la boca oberta quan per casualitat vam anar a parar allà en plena nit.
http://www.curtishouseinn.com/