viernes, febrero 15, 2008

De premis

Como no, només podia ser tu, la que hem donés aquest premi. Aquest meme per contra se’m presenta complicat, ja que tots aquells als qui podria donar el premi ja el tenen. Per tant, no espero resposta als meus premis.

En primer lloc retorno el premi a la persona que me l'ha donat. La meva Patri, que sempre lluita pels seus somnis, i per tota la gent que estem al seu voltant. Per estar sempre al meu costat, en lo bueno i en lo malo. Se que no és la primera vegada que ho dic per a aquí, però si d'alguna cosa estic orgullosa en aquesta vida, és d'haver trobat unes amigues com les que tinc. No seria res sense elles.

El segon vull que sigui per la Marina, i el seu blog, pq és una persona la qual admiro. La seva feina i tots els seus projectes. No la conec, i suposo que sempre l'he vist a traves dels ulls de la Patri. Així que tot i ja tenir premi, aquí li faig arribar un segon.

El tercer serà per l'Anna, i per ser sempre tan divina. Felicitar-la pel seu canvi d'imatge. Per escriure allò que a vegades una no sap expressar.

A la Mª Jesus, per il•luminar els meus dies amb la seva poesia. Per dir veritats a cau d'orella i compartir amb nosaltres un do especial que molts envegem. Per ser capaç de convertir en art una cosa tan quotidiana com la paraula.

A la Nimue, i les 14llunes. Per seguir endavant, per deixar-nos a tots saber molt més.

I per últim, i no per això el menys merescut, a la meva Santi, i a c'est la vie en rose. Per ser un reflexa d'ella mateixa. Sincera, atrevida i totalment inesperada. Aquells qui la coneixem sabem que és impossible no estimar-la. Per tot el suport que sempre ens ha donat. Per haver-me portat cireres per berenar. Per cuidar de nosaltres, per mimar-nos. Per tot això i molt més, aquest premi és per a tu.

I per últim:

Premi "Arte y Pico"Aquest premi ha estat creat per Eseya. Has de triar a 5 blocs que consideris siguin mereixedors d'aquest premi per la seva creativitat, disseny, material interessant i aporti a la comunitat bloguera, sense importar el seu idioma.

- Cada premi atorgat ha de tenir el nom del seu autor/a i l'enllaç al seu bloc perquè tots ho visitin.
- Cada premiat ha d'exhibir el premi i col•locar el nom i enllaç al bloc de la persona que ho ha premiat.
- Premiat i premiador han d'exhibir l'enllaç d'Art i pic perquè tots sàpiguen l'origen d'aquest premi.
- Exhibir aquestes regles.


4 comentarios:

nimue dijo...

moltes gràcies i enhorabona a tu per aquest merescut premi! :)

Anna olro dijo...

Nenaaaaaaaa!!!!!!!!
Moltes gràcies pel guardó! M'ha fet tanta il·lusió!!! És el millor que m'ha passat en tota l'època d'examens!
Gràcies!!!!!!

Anónimo dijo...

JO entre tus palabras y la musiquilla (q ya me dirás como la has puesto, q lista eres joé) resulta q stoy llorando y to! Muchas gracias tu si q vales y te expresas bien, lo mio son...simples tontes de mi cabezita loca!! MUASSSS, te quiero un montón......y algún día te traeré + cerezas...ya lo verás!!

Marina dijo...

Gràcies!
Gràcies! Gràcies! Estic... snif! Quines paraules més maques!
Gràcies!