viernes, febrero 01, 2008

Definitiu

Ja és definitiu!
El 22 de febrer, dintre de 21 dies exactament torno a Amsterdam. Sí, ho se. Fa dos dies que us vaig dir que en tornava. Però a vegades la vida et dona de cops per a que obris els ulls d'una vegada. A la vida. A les oportunitats. Als inicis. Vaig anar amb l'esperança de trobar una resposta, i la vaig trobar. Però no he estat capaç de seguir-la tan com voldria. La meva nostàlgia aquests últims mesos a estat fent de les seves. I ara de cop i volta, un altre gir inesperat. Aquest cop torno a Amsterdam, la ciutat dels canals, dels formatges i les flors, de la mà del meu present. Se que a vegades tinc tendència a voler-me perdre pels camins de la memòria. Abandonant tot el que tinc, menyspreant tot el que sóc. De nou tinc l'oportunitat de ser feliç, d'aprofitar els anys que hem queden per estimar el món i les seves persones, aquells qui enyoro i els que tinc entre els meus dies, els que encara he de conèixer i els que naixeran de mi.
Amsterdam és el fi i el inici.

1 comentario:

M. J. Verdú dijo...

No saps l'enveja que em fas. Visitar Amsterdam sempre ha estat el meu somni.
Explica'm què tal.

María Jesús