jueves, enero 31, 2008

Sabadell

Avui he anat a Sabadell. A la Uni. Com odio aquest lloc. Mai em va agradar i ara ja no el suporto. Sabadell és igual d'horrible, i fa fred, avui fa fred. A plogut i l'aire que fa sortint de l'estació encara és més violent. Sempre fa aire a l'estació de Sabadell Centre. És tan horrible que només de pensar-ho ja m'agovia. Aquell aire matiner, matiner com els núvols que avui cobreixen tot. Matiner com el meu despertador que avui no ha sonat. El meu dia comença malament, comença amb un examen que no vull fer. I he passat pel banc, aquell banc avui solitari, just en el passeig sota un desmai, encara moll per la pluja. No puc evitar una punxada a l'estomac, el vòmit incontrolat d'imatges que apareixen a la meva ment. Només una vegada, un 26 de Maig, un solejat divendres, asseguda en aquell mateix banc, sota l'ombra d'un jove desmai. Res era igual, ni tan sols jo mateixa.
Odio aquest lloc, odio cada racó, em desagrada.
Espero millori tot sortint d'aquí, d'aquest lloc amb tan de records, de tan de rancor.

2 comentarios:

M. J. Verdú dijo...

Espero que trobis el lloc que et mereixes.

Salutacions

Maria Jesús

Anna olro dijo...

Nena quina descripció de Sabadell tan horrible! Si només coneixes la part de Covadonga! K per cert tens raó i és terrible! Però et queda tota la resta! Per cert, als catalans no sempre fa vent només quan arriba o marxa el tren la resta del dia ni gota i PD: sempe veuràs horrible Sabadell si l'associes a estudis, examens, uni i mals records.