lunes, enero 28, 2008

De voltes

De dilluns i de voltes a la feina, una feina que a vegades m'agrada i a d'altres m’apassiona. Feina que és feina i que fa compartir la meva vida amb gent a la que aprecio molt, gent que he perdut i tot i així segueixen formant part dels meus dies. Gent que de ser desconeguts a coneixem molt més que aquells que ja no hi son. Torno a ser a la feina, amb els seus pros i contres, més feliç que mai, per ser dilluns i de voltes. De voltes d'un cap de setmana gravat en la memòria, amb les restes encara a flor de pell.

3 comentarios:

nimue dijo...

quina sort que ens agrade la nostra feina! a mi em passa igual! :)

M. J. Verdú dijo...

Hola!

He estat visitant el teu blog i m'encanta.
Jo també tinc una feina que m'encanta (sóc funcionària de la Generalitat) però continuo estudiant i treballant per millorar-la perquè crec que les persones ens hem d'esforçar per créixer i evolucionar.
Felicitats pel teu blog.

Maria Jesús

... dijo...

Gràcies!!!!