miércoles, enero 02, 2008

De nou

Tornem a estar aquí, estrenant aquest any amb entrada nova. Sense grans coses a dir i amb molts desitjos per complir. Un dels meus propòsits per aquest any és ser més positiva, procurar veure les coses sota un prisma diferent. Ser més generosa i desfer-me de sentiments com l'enveja, la mandra ( no se si és un sentiment però ja que estic desfent-me de les coses que no m'agraden), el rencor...
Un desig ser feliç. Amb els meus, amb tots els meus, els vells i els nous, els de sempre i els de per sempre.
No equivocar-me aquesta vegada.
Desfer-me de desitjos antics i construir-ne de nous.
Espero ser fidel més a la meva persona i aprendre a dir que no.
Buscar feina.
Estalviar més.
Viatjar al Japó.
Acabar els projectes que començo, com la carrera.
Quedar amb la Caroline.
Dinar amb l'Anna.
Comprar els regals de reis amb temps.
Ser més pacient amb les persones i donar-los el temps que necessiten per assumir la situació.
No tensar les cordes, de manera que sempre hi hagi somriures.
I sobretot no enfadar-me mai més.
Aquest any que començo vull que sigui un gran any, pq ja toca, pq ja hem toca. Vull que no sigui un any més, un any perdut. Faré 27 anys i és hora de fer les coses ben fetes.

No hay comentarios: