domingo, enero 20, 2008

Agendes

Avui tenia un objectiu clar. I per increïble que hem pugui semblar l'he aconseguit. Bé, no del tot. Buscava les agendes de la universitat. Buscava una contrasenya que no recordo i creia tenir-la allà apuntada. De fet he trobat les dues coses, encara que no serveix de res sense l'usuari per accedir-hi. En això, no hi havia pensat...
He trobat les agendes i molt més. Fotografies, apunts, i un treball. No és pas meu, així que l'he de tornar. Pq els seus propietaris de segur que s'alegraran de recuperar-lo. M'atabala trobar trossets del meu passat en els meus dies. És com si al trencar-se els lligams, aquests s'haguessin escampat pel món. I tot haver netejat, escombrat, fregat, desinfectat i tornat a començar, dels racons més insospitats sortissin ara, després de tan de temps, per recordar-me que no sóc fruit del moment. Per recordar-me que tinc un jo passat, que també va ser molt feliç.
El pitjor de tot això, és que al enfrontar-me a la meva troballa, avui sense voler, he posat dates, dies, anys a milers de records desordenats. Milers de plans que un dia vaig tenir, setmanes senceres amb coses per fer.
Coses que ja no importen...

1 comentario:

Anónimo dijo...

MOLTES GRACIES, PER FER-ME ARRIBAR
AQUESTE HISTORIA, QUE PER NOSALTRES TÉ MOLT VALOR, MOLTS PETONS