martes, abril 24, 2012

Comiats

Fa molts dies que em ronda pel cap. I és que crec que ha arribat el moment de posar punt i final al meu blog.
Aquest any està resultant un any de futur i no se pq tinc la sensació que aquest blog pertany al meu passat.
Reconec que ha estat una via d'escapament en alguns moments a les paraules que s'acumulen i no deixen dormir. En aquests anys he estat feliç i m'han passat coses dolentes. He conegut molta gent i d'altres que han anat marxant per la porta del darrera. Crec que sóc la mateixa persona que va començar i a la vegada no reconec les meves passes. He viatjat tan com he pogut i la família sense adonar-me ha anat creixent. Però ara necessito omplir els pulmons d'aires renovats i de nous projectes, potser sigui només un fins després, però ara per ara no vull ser esclava de les meves paraules. A partir d'ara seré rica en silencis i en dies de llum per estrenar.
Aquells que despistats hàgiu pogut caure per aquí i ser testimonis obligats de les meves cabòries només em queda donar-vos les gràcies. No us enganyaré dient-vos que potser en un futur ens tornem a trobar, ja és difícil coincidir una vegada, dues seria un miracle.
Bon viatge!

4 comentarios:

Momo dijo...

quina pena, peró es la teva decisió.

Miquel dijo...

Meri,és una pena que deixis d'escriure, pero entenc perfectament la teva decición son molt anys fent--ho i millor que et distreguis amb altres cosas.

Laura dijo...

Vaja... no m'ho esperava :(

Quan en comencis un de nou ple de projectes i nous aires, allà hi seré per llegir-lo!!

... dijo...

Miquel, no ho dubtis sempre tindràs un lloc en el meu pensament.

Lau, ho se.

Els lligams vermells poden estirar-se en el temps, en la distància, però mai es trenquen...