domingo, mayo 08, 2011

Berlin o no Berlin? That is the question...

Queden dies per a que agafi el vol destinació Berlín. Encara no he decidit que fer, si anar o deixar passar aquesta oportunitat. Estic en una disjuntiva i no ser que he de fer. Potser si que hauria d'anar per desconnectar d'aquesta primavera que te complexa d'hivern gris i lleig. Berlín pot ser el meu bitllet de sortida i d'entrada a la meva vida. Però no tinc ganes de gent. No tinc ganes d'esforçar-me en caure be. Per primera vegada no ser si he o no he d’agafar el vol... Dubtes estúpids sense fonament. Pors infundades per l'obscuritat. Suposo que dema sortiré de dubtes un cop sàpiga el resultat...

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Ja saps que sóc de les que penso que no s'ha de deixar perdre cap oportunitat, i menys si parlem de viarges!
I ja fa prou temps que ens aguantem com xk ara t'hagis d'esforçar a res... ;p
patrícia

... dijo...

Eis!! Lo d'esforçar-me era pel mal humor que gasto ultimament que no sóc bona companyia ni per mi!
Però com que he tingut relativament bones noticies avui crec que aquesta tarda faré la maleta per si de cas!!! ;p