lunes, mayo 30, 2011

El que faria si fos lliure

Dilluns i comença de nou una setmana que te ganes de gresca, que te ganes de cantar, saltar i cridar. Te ganes de treballar al 100% i d'estudiar al 200%. Una setmana que te ganes de fer moltes coses i jo estic de mandretes. Sento les hores passar i els passos accelerats de la gent. Mails que no paren d'arribar i fotocopies que ja haurien d'estar fetes. Converses de viatges futurs amb gent desconeguda i rutes alternatives per evitar-nos ser "turista un millon". I jo estic de mandretes. Baixaria la persiana i posaria un cartell que poses "tancat per vacances".

2 comentarios:

MOMO dijo...

VAS NÉIXER EL DIA DEL SANT, DE LA PLAÇETA QUE TANT T´AGRADA DE BCN ,SANT FELIP NERI ? CASUALITAT OI ?

... dijo...

No, fa anys vaig escoltar per la tele q parlaven d'aquest raco amagat d bcn, dels arbres, del silenci, de la font... Vaig sentir dir q no era un lloc facil de trobar ni de bon tros transitat. Potser algun turista despistat i poca cosa més. I al dir el nom de la plaça vaig pensar q hi havia d'anar i aixi ho vaig fer un dia tot passejant.