jueves, mayo 26, 2011

Sant Felip Neri

M'he aixecat aviat. M'he posat un vestit nou, les sabates de taco i fins i tot m'he pentinat. He fet tot el que tenia pensat de fer i a sobre he arribat aviat a la feina. He anat taula per taula deixant un regalet només pq avui fa sol, pq avui és primavera, pq avui puc veure el món molt més clar. Pq avui ja en són un més i just canviem de numero. Pq soparé amb la gent que més estimo, amb els pilars de la meva vida, els que sense ells jo no estaria aquí ni seria qui sóc. Segurament no tindré pastís ni espelmes que bufar. Segurament no m'esperi ningú quan tanqui la porta per anar a dormir, segurament no rebi el missatge que hem nego a creure que estic esperant, segurament res sigui diferent un cop tot hagi acabat. Però avui vull ser feliç, avui vull sentir-me feliç. Ara que ja no tinc vint anys, ara que encara no tinc l'anima morta i de tant en tan em sento bullir la sang...

No hay comentarios: