martes, marzo 13, 2007

Hoy puede ser un gran dia!!!





Anys i anys per molts anys a la una per molts anys,
anys i anys per molts anys a les dues per molts anys,
anys i anys per molts anys a les tres per molts anys....
Bé, si he de seguir així fins als 26 arribarà el meu cumple i encara estarem igual je je je
Moltes, moltes, moltes felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot i ser martes-13 (ni te cases ni te embarques) avui és un dia primaveral, d'aquells que valdria més fer campana i trobar-nos en el "Cafe di Roma", i més tard anar a pendre el solet tranquilament a la platgeta, amb aquella sensació de llibertat que et dona saber que tot el món (o gairebé) estan treballant. En fin que una s'ha de conformar amb el que li toca. Jo aquest any havia decidit pendrem el meu cumple de festa, però va i cau en dissabte je je je que putada.
Núria, aquest any proposo regals a la carta, tens alguna preferencia ( capritxo vari??), així deixem de trencar-nos les banyes que els anims no estan per festes, o potser si?????

Que et puc dic que no t'hagi dit en aquests mmmmm....... ultims 23 anys????? Puffff comencem a semblar velles i tot!! Persegueix els teus somnis que no trigaran en arribar, n'estic convençuda, aquest any serà el nostre any ( ho ha de ser, com tota la resta).

Un peto i una abraçada ( i tot i poder-se mal interpretar) saps que sempres tindràs un racó en el meu llit i en la meva vida.

No hay comentarios: