martes, abril 17, 2007

Olga



Molt bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Serà que aquest any serà un gran any????? Tenint en compte que després de setmanes de mal temps avui, justament avui, fa un preciós dia primaveral jo diria que sí, que ha de ser un bon auguri.
Moltes felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
L'edat no importa si la felicitat reina en la teva vida i tot i fer una sedentaria vida de casada tots sabem lo feliç que això et fa (cada loco con su tema je je je).
Aquest any no tinc fotomontajes cutres dels que poder riure, ni videos fantastics als que poder admirar, aquest any només tinc la paraula per poder-te felicitar. El temps ens ha robat moltes nits a la Lluna i mil i una creps de nutella (que sempre acabo fent jo, ja em diràs com t'ho montes ;p).
Aquest any serà un bon any... tornen els pirates!!!!
Molts petons!

No hay comentarios: