lunes, noviembre 19, 2007

D'amoretes

"Jo i el pastor que vivíem d'amoretes, jo i el pastor que vivíem de l'amor...."
Bé, ni tan sols se si la cançó deia això, però si no ho deia m'agrada més aquesta versió.
Pas a pas, poc a poc, i de vegades perdent la paciència, els fils s'emboliquen cada vegada més. I no m'importa, i res no m'importa. L’extasis fa que no pugui dir grans eloqüències o potser només siguin les poques hores de son.
Tinc ganes que passi ràpid aquesta setmana, tinc ganes de ser dissabte i oblidar. Oblidar el món, els problemes, les entrevistes, els exàmens, les festes boges... i perdrem entre un munt d'hores a compartir.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

awesome blog, do you have twitter or facebook? i will bookmark this page thanks. lina holzbauer

Anónimo dijo...

Thank you amazing blog, do you have twitter, facebook or something similar where i can follow your blog

Sandro Heckler

Anónimo dijo...

I cant find a link where i can subscribe to this blog, webmaster how can i follow your blog?

Teddy Tschicke