martes, octubre 09, 2007

"8 raons i 1/2" i la moral distreta

Ahir vaig assistir, o millor dit vaig tenir l'honor d'assistir, a la pre-estrena intima del curt "8 raons i 1/2" de la Marina Martori. Pq us preguntareu, i és que per variar la Patri hi estava ficada.
Vaig quedar sorpresa, he vist algun curt que altre, i de vegades la meva limitada comprensió no ha sabut captar l'abstrectisme del concepte. Però aquest curt el vaig trobar fresc, dinamic, divertit. Potser pq les cares hem sonaven, no se, serà per això que inconcientment un fa més seus els personatges. Si teniu l'oportunitat l'heu d'anar a veure. Per descomptat sempre el més divertit va ser el "making off". Bé, de fet el més divertit van ser dues senyores, d'edat sense identificar.
Veure els interiors d'aquest muntage, l'esforç, les ganes i la il·lusió del progecte fan que m'emocioni al recordar la imagte de tots junts allà mirant la pantallà.

1 comentario:

Nick Marshall dijo...

esto.. y cuando me lo pasas!? :P que hay mono de verlo