martes, octubre 09, 2007

Records que m'encanten

Fotos en moviment, records inesborrables d'un estiu per recordar. Veig les imatges i no se pq aquesta m'encanta. Us vull presentar oficialment els meus becky's. Són els meus "nenes", genials, increïbles. Uns personatges aquí on els veieu. Bons companys i millors amics. La meva mà dreta i l'esquerra en aquest món informatitzat. L'un te una paciència de sant i l'altre també ( tot i estar enfadat amb mi). He anat a dinar, sopar, de festa i de vacances. Bé, ells són una part del meu nou món, després està l'Alex, en Pep, la Noe (alias F al telefon), les Laies i la Santi.

Em fan sentir agust amb la seva companyia i se que puc abusar d'aquesta sempre que vulgui. No m'exigeixen res i se que puc comptar amb ells. Són amics, amb majúscules. Els embolico i enredo amb totes les meves cabòries, els maltracto i sempre hem perdonen les meves ficades de pota. Aquest darrer any ha estat un dels pitjors i millors de la meva vida. I se que en part els hi dec a tots ells.



2 comentarios:

Anónimo dijo...

Jo! estamos de acuerdo en todo! este verano tmb ha sido el inicio de una nueva vida, y vostros formáis parte de ella... que bonito! ha sido un buen verano, y espero que sea un mejor otoño... OS QUIERO MUUUUUUUUUUCHO!

Nick Marshall dijo...

:P pues es solo el comienzo!! :D